دخترخالم ۵ سالشه اومده گوشیشو گذاشته رو تاقچه برگشته میگه:
مامان یه وقت مسیجامو نخونیا :|
اونوخت من تا ۱۰ سالگی فک میکردم گوزن ها شوهر آهوها هستن :|

ﺑﻪ یارو ﻣﻴﮕﻦ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﺗﻮ ﺗﺎﻛﺴﻰ ﻛﻰ ﻛﻨﺎﺭﺕ ﺑﺸﻴﻨﻪ؟
ﻣﻴﮕﻪ: ﻳﻪ ﺩﺧﺘﺮﺧﻮﺷﮕﻞ ﺑﺎ ﻧﺎﻣﺰﺩﺵ! ﻣﻴﮕﻦ : ﭼﺮﺍ ؟
ﻣﻴﮕﻪ: ﺍﻭﻧﺎ ﻣﻴﭽﺴﺒﻦ ﺑﻪ ﻫﻢ ، ﺟﺎﻯ ﻣﻦ ﺯﻳﺎﺩ ﻣﻴﺸﻪ ! 

حاج عاغا ﻣﻴﮕﻔﺖ ﺍﺯ ﺑﺲ ﺍﻳﻦ ﺯﻧﻬﺎ ﺑﺪﺣﺠﺎﺑﯽ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﻳﮕﻪ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﺭﺣﻤﺖ ﻧﻤﯿﺎﺩ!
یکی از ته مجلس ﮔﻔﺖ : ﭼﯽ ﻣﯿﮕﯽ ﺣﺎﺝ ﺁﻗﺎ؟
ﺗﻮ ﺧﺎﺭﺝ ﻣﺮﺩا دارن ترتیب همو میدن،  دو ﻣﺘﺮ ﺑﺮﻑ ﻣﯿﺎﺩ!

ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻧﺦ ﺩﻧﺪﻭﻥ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ

ﭘﺴﺮﺧﺎﻟﻢ ﮐﻪ ۵ ﺳﺎﻟﺸﻪ ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﭼﯿﮑﺎر ﻣﯿﮑﻨﯽ ؟

ﻣﻨﻢ ﻫﺮﭼﯽ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻔﺘﻢ ﺣﺎﻟﯿﺶ ﻧﻤﯿﺸﺪ !

ﯾﺪﻓﻪ ﺧﺎﻟﻢ ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﻣﯿﮕﻪ:

ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺟﺎﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﭘﯽ ﭘﯽ ﻫﺎﯼ ﻻﯼ ﺩﻧﺪﻭﻧﺸﻮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﻩ !

ﺍﻭﻧﻢ ﮔفت اَه اَه ! ﻭ ﺭﻓﺖ ﭘﯽ ﺑﺎﺯﯾﺶ!

 عیدتون مبارک... 

.

. 

. 

. 

.

.

یادتون باشه من آخرین نفری بودم که عید رو بهتون تبریک گفتم 

 

 

 

رفیقم داشت تعریف میکرد:

یه دوس دختر داشتم ، اونقدر که اون

دوست پسر داشت من نداشتم !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: